If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ако наистина пътуващите в колата са били роми съм 99% убеден, че колата е била "Twin Spark". Емблемата "3.0V6 24V" е поставена допълнително- да плаши гаргите
С туинспарк няма да тръгнат да се напъват. Такива псевдобегачки със сменени табелки се правят, че не им се кара.
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Малко статистика- до морето и обратно 1100 км среден разход 7.4, скорост между 140- 170 по баирите всички издъхваха, моята катереше като луда, дори на места отнемах газта защото тръгваше към 180. Обороти - на равно 2500, нагоре 3000, разход на масло - нула. Не се продава или заменя.
Сливен не е на 4000км ама как да е От Германия до Бг, отиване и връщане колко са?И в Бг да сам пак няма да се разкарвам от Плевен до Сливен.И доживях да чуя дизела какъв старт от място има,момчета този въртящ момент не ви влияе добре.То ако с един чип наказваш 3.0,кво става след смяна на турбо,помпи и др. сигурно М-ки перка за закуска.
Сливен не е на 4000км ама как да е От Германия до Бг, отиване и връщане колко са?И в Бг да сам пак няма да се разкарвам от Плевен до Сливен.И доживях да чуя дизела какъв старт от място има,момчета този въртящ момент не ви влияе добре.То ако с един чип наказваш 3.0,кво става след смяна на турбо,помпи и др. сигурно М-ки перка за закуска.
И аз не можах да разбера как от място до 100 дизела ще дръпне, най-малкото трябва да вкара 1 скорост повече по-скоро надеждата му е от 100 до 200
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Айде, Боби, пускай ги, че нощес сънувах как аз пък си взимам 2.4 жтд и почвам да се чудя коя ми харесва повече Иначе аз съм карал 2.4 20в мджет и ми се стори по-слаба от 3.2 ката. Говоря за след 100 км/ч. Преди това с тия къси 2ра и 3та - лепеше добре дизеляка
Сливен не е на 4000км ама как да е От Германия до Бг, отиване и връщане колко са?И в Бг да сам пак няма да се разкарвам от Плевен до Сливен.И доживях да чуя дизела какъв старт от място има,момчета този въртящ момент не ви влияе добре.То ако с един чип наказваш 3.0,кво става след смяна на турбо,помпи и др. сигурно М-ки перка за закуска.
Comment